• april 2023

gans achteraan liggen de camperplaatsen, mooie plaatsen in het laagseizoen. verder is het restaurant beetje ondermaats. de website lijkt wel van een andere camping. wel heel vriendelijk personeel!

• mei 2022

camping lijkt wel een vluchtelingen kamp. Super ongezellig. Na 2 munten(!!) nog steeds ijskoud water. Restaurant-Kantine is die naam niet waard, een zooitje. Bereikbaarheid van de zee via een drukke weg en strand is uitloper van een industrieterrein. Snel weg.

• mei 2022

trieste camping, doet mij denken aan een vluchtelingen kamp. koude water in de douche. 1 nacht en zo snel mogelijk wegwezen

• april 2023

Camping Giardino