• oktober 2016

Totaal onmogelijk om te parkeren bezet door auto's, zelfs als deze zone wordt verwijderd dan is het in elk geval te klein. Ik weet niet hoe ze dit kunnen noemen een picknickplaats (Vissen -1)

• april 2016

alleen bezet door auto's, een parkeerplaats

• april 2015

Weekdag in april : Alle plaatsen zijn bezet door personenwagens, zelfs boven het lozingsrooster wordt geparkeerd. Jammer dat we minstens 1 sterretje moeten geven om deze commentaar te plaatsen. Is nul sterren waard.

• oktober 2016

• april 2016