Geen idee hoelang de festiviteiten in deze regio duren, maar wij waren hier 25-8-2023 en het terrein was nog steeds bezet. Met 7mtr. lengte is het sturen om er te komen, eruit is nóg lastiger!

• augustus 2020

het is een redelijk vlakke, rustige en goed bereikbare parkeerplaats. LET OP ⚠ het plein wordt gebruikt voor dorpsfeesten en het is dan niet mogelijk om te parkeren. Ik bevestig de aanwezigheid van de afvoer.

• oktober 2019

Leuke kleine plaats, hoewel niet veel 2, 3 restaurants die al om 20 uur sluiten, maar de plaats is zeer buiten de gebaande paden en 's nachts de absolute rust. Water en vuilwater verwijdering is gratis, wat wil de camperaar nog meer! OKÉ voor een nacht.

• augustus 2020

• oktober 2019