• maart 2023

mooie rustige plek op 200 m van zee. Waarschuwing: locatie is onjuist. Correct: 42° 57' 25'' N - 10° 38' 10'' E

• juni 2019

Zeer slechte ervaring, ze vonden elkaar niet eens om ons het geld te geven dat werd gegeven als aanbetaling voor de douche chips, ze lieten ons wachten onder de zon met drie kleine kinderen in de camper. Slecht management, incompetent, arrogant en grof. Sterk ontmoedigd. Vermijden. Jammer.

• februari 2019

uitstekende CP met afgebakende ruimtes, schone toiletten en symbolische douches. Het strand ligt op ongeveer 150 meter afstand via een comfortabel pad. Een groente- en fruitwinkel staat voor het gebied. Perfect.

• maart 2023

• juni 2019