er staan hier 4 campers permanent. ook ik kwam net op tijd aan voor het laatste plekje. ver van centrum van Pisa, maar met fiets heel goed te doen. hier veilig en heel rustig.

wim-den-haag

prima plek om Pisa te bezoeken op fiets of scooter, maar lokale bevolking heeft hier 4 van de 5 plekken bezet met permanente parking. wij hadden geluk 1 plek over.

jtvdw

Plek wordt zeker aanbevolen door ons! Prachtig uitzicht, zelfs met schaduw. Geen voorzieningen. Let op: het centrum van Pisa is nog ruim een uur wandelen! Dus vergis je niet. Veilige buurt, waar je heerlijk kunt eten op wandelafstand.

• Via Mentana 13

56121, Pisa, Italië