camping aan klein meer, mooie ruime, beschutte, schaduwrijke kampeerplekken met gras,goed restaurant (vrijdag t/m zondag open), vlakbij ferryhavens in Livorno.

Argegna

Trein- en vliegtuiggeluid duidelijk hoorbaar, sanitairgebouw verouderd maar ok Toegangsweg een ramp, schaduwrijke plekken

• oktober 2022

wij stonden niet op de CP maar op de camping, een prachtige plaats aan het meer (12 & 13 -10-22) komende vh zuiden is de weg een crime we betaalden €18 per nacht met acsi korting. sanitair is proper maar verder matig het douche water tussen lauw en koud

• oktober 2022

Agricampeggio Lago le Tamerici