Wat een geweldige cp. Elektra en water bij iedere plaats inclusief gebruik van zwembad. Naar centrum en strand prima te doen op de fiets. Behalve de laatste 200 m op de terugweg vanwege de helling van 10%. We betaalden €25,- voor 2 nachten. Een aanrader. We stonden nagenoeg alleen

• oktober 2020

• augustus 2019

Muntjes om te douchen te verkrijgen aan de receptie, maar het water aan het zwembad was warmer dan de douche. We vinden 35 euro te veel voor het gebodene, geen toilet en koude douche. Wel zeer rustig en snel aan de haven en centrum.

• oktober 2020

• augustus 2019