Area Sosta Camper L'Alveare dei Pinzi

Terme di Saturnia, Manciano, Grosseto, Toscane, Italië

• juli 2024

MarkKoelen

4 sterren vanwege de zichtbare ligging bij de thermale baden. De plaats heeft alles wat je nodig hebt. Eerlijke prijs en eerlijke uurfactuur. Veel plaatsen zijn goed geschikt voor grote campers van 9 meter en meer.

ThoCa

Dit is een camperplek en geen camping. wij stonden hier prima, op loopafstand van de termen. met stroom 2 nachten voor 39 euro. goede afvalvoorziening. douchen voor 2 euro pp is wel wat prijzig dus dat hebben we in de camper gedaan.

• juli 2024

Area Sosta Camper L'Alveare dei Pinzi