zeer rustige omgeving op steenworp afstand van het centrum en grenzend aan het fietspad.

figaro730

De plaats is oké. U moet oppassen, als de parkeertijd van 48 uur wordt overschreden, wordt 50 € per dag in rekening gebracht. Dat leverde ons een bedrag op van 78 € voor 50 uur.

Planet123

Let op! Ook hier heeft het geldwolven virus toegeslagen. De prijzen zijn aanzienlijk verhoogd (zie foto). Voor de rest een goede plek met dito voorzieningen (geen wc en douche) maar tegen een te hoge prijs vindt ik. Wil je afval kwijt, dat kan tegen 0,50 euro 🤔 #beheerders graag aanpassen!

• Via Temanza 11

38051, Borgo Valsugana, Italië