Camping Via Claudio Augusto

Algund, Bozen, Trentino-Zuid-Tirol, Italië

Het is een geweldige camping, vrij dicht bij Meran City, maar totaal overvol. Borden met betrekking tot de bezetting bij de afrit van de weg richting Lido zouden wenselijk zijn, aangezien omkeren met een camper erg ingewikkeld is. zou dankzij de digitale technologie vrij ongecompliceerd moeten zijn.

pebodem

Heel irritant. De eigenaren lijken niet de behoefte te voelen om op boekingsaanvragen te reageren. Wij hebben op 8 mei. voor 13 mei vroeg. Tot op heden hebben wij geen antwoord ontvangen.

Heuma

gezellige kleine camping, prima, schoon sanitair en erg vriendelijk personeel. mooi aan het fietspad richting Merano ( prachtige stad). bakker om de hoek en nabij gelegen zwembad is inclusief. kortom: voor herhaling vatbaar.

Camping Via Claudio Augusto