Begin september €7 van 8.00 tot 18.00 uur, ik denk €15 voor de hele dag inclusief nacht. Makkelijk te bereiken, maar eigenlijk vrij ongeschikt voor een overnachting

• juni 2021

Onmogelijke plaats - glooiende geërodeerde puinhelling - we reden verder.....

• oktober 2020

ruwe en glooiende grond, handig voor een bezoek aan het centrum. Alleen betaald tijdens periodes dat de liften in bedrijf zijn, praktisch na half september was het gratis.

• juni 2021

Onmogelijke plaats - glooiende geërodeerde puinhelling - we reden verder.....

• oktober 2020

• Via Cima Tosa