Mooie camper plaats maar niet geschikt voor grote campers. Veel problemen ondervonden bij het inrijden en tijdens het uitrijden schuurde de achterkant kort op het asfalt. Onze camper is 7,30 meter. Verder goede sanitaire voorzieningen.

Wat een schitterende plek, alle voorzieningen aanwezig, inclusief een douche en toilet met wastafel alles super schoon. 5 sterren meer dan waard.

• mei 2022

Prima plek met aan- en afvoer inclusief toilet. graag weer. Ik zou Womos aanbevelen voor max. 7 m.

• mei 2022

Rumo Camper Stop