Camper Stellplatz Schneeburghof

Tirolo, Bozen, Trentino-Zuid-Tirol, Italië

Camper Stellplatz Schneeburghof

gratis wifi - gelegen tussen de fruitplantages - eigen zwembad - centrum en Merano 2km met kabelbaan

• Via Monte Benedetto 26

39019, Tirolo, Italië

• september 2020

mooi uitzicht, wel erg weinig sanitair voor de hoeveelheid plekken. sanitair was ook niet echt schoon. plekken ook wel beetje aan de krappe kant.

Adri-Willemse

Zeer mooie, verzorgde plek. Een prachtig uitzicht. Broodjesservice of ontbijtservice mogelijk. Stoeltjeslift naar het stadscentrum 10 minuten. Op loopafstand. Wij raden aan. Helaas zijn er maar 2 douches en 2 toiletten ... het kunnen er nog een paar zijn ... dan volle sterren!

CarKat

Prachtige CP de plekken hadden iets ruimer mogen zijn.Maar daarvoor heb je een prachtig uitzicht eigenaren zeer vriendelijk schoon goed verzorgd.Goed restaurant met een fenomenaal uitzicht.Naar aanleiding van mindere goede beoordelingen waren we bijna niet gegaan voor ons dus onterecht.

• september 2020