• juli 2020

we zijn vandaag geweest en dit gebied is niet meer beschikbaar voor kampeerders.

• mei 2020

Handig parkeren, maar de afvoer is zielig. Ik was er in het laagseizoen en het was gemakkelijk, maar als ik in het hoogseizoen midden op de parkeerplaats sta, neem ik aan dat het erger is. Parkeren wordt betaald als de stroom via een muntmechanisme.

• augustus 2014

Ondanks ligging naast benzine station lijkt het een rustige plaats. Toen wij er kwamen waren er geen andere camperaars, daarom toch uitgekeken naar een andere camperplaats. Plaatsen zijn voorzien met electra.

• juli 2020

• mei 2020