• oktober 2022

Federico is een vriendelijke beheerder. heel behulpzaam en attent. We kregen ongevraagd een mandje witte druiven. Douche en toilet voldoen maar verdienen aandacht. Winkels vind je op 2 km afstand. mooie omgeving en heel rustig.

• augustus 2021

• oktober 2017

Echt een plek om tot rust te komen. Men spreekt een beetje Engels. Het ligt wat verder van het dorp maar de eigenaar bood zelfs aan om mee boodschappen te gaan doen met zijn auto. We hadden echter voldoende proviand. Er is een zwembad en kleine speelgelegenheid voor kinderen.

• oktober 2022

• augustus 2021