Area Renzo Battistelli

Orvieto Scalo, Terni, Orvieto, Terni, Umbrië, Italië

• juli 2024

Wie Orvieto kort wil bezoeken. En de drukke betaalde parkeerplaats is vol is er 1.5 km van de stadspoort een vrij parkeer terrein bij een begraafplaats. 42.71534° N, 12.08934° E Makkelijk bereikbaar en vandaar een klein stukje lopen.

• juli 2024

De omschrijving klopt helemaal We betaalden €20 inclusief alles Prima douches met een droge plaats voor je spullen. Wasmachine €5

PRietje

Fantastische plek met de schoonste, ruimste douchen en toiletten die ik tot nog toe heb gezien in Italië. wasmachine en droger aanwezig. Vriendelijke ontvangst! echte aanrader

• Piazza della Pace

05018, Orvieto Scalo, Terni, Italië