Simotosetti

Een prima plaats om de stad te bezoeken naar om er te overnachten is een ander verhaal. De omgeving is vies en vuil. De kraan wordt gebruikt om de we schoon te spoelen als om drinkwater te pakken. Niet echt hygiënisch.

• juni 2021

Het is een zonnige parkeerplaats zonder voorzieningen, maar gratis en niet te ver van het centrum. Uitstekend alternatief voor de camperplaatsen die worden aangeboden als u alleen wilt stoppen voor een bezoek aan de stad.

• juni 2021

• Via dei Filosofi