Wij verbleven begin juni 2024 op deze prachtige camping, fantastische ligging en uitzicht, vanuit onze camper zagen wij de gemzen lopen over de weilanden en in de sneeuw. Zeer vriendelijk personeel, eenvoudige maar schone faciliteiten. Bedankt aan al het personeel en tot ziens. Tindaro en Marina

Eolie

Camping is vandaag 04/05/2024 nog volledig verlaten.

Jan-Spark

Wat een uitzicht, prima camping sanitair is wat verouderd maar wel schoon. Prima restaurants in de buurt. Hele mooie wandelingen vanuit de camping.

Eolie

Camping is vandaag 04/05/2024 nog volledig verlaten.

Campeggio Lo Stambecco