• juni 2024

mooie camping met prachtig uitzicht. veel mogelijkheden voor fietsen en wandelen. restaurants in de buurt aardige behulpzame beheerder en je kan gewoon pinnen hoor!

• juni 2024

prachtig gelegen camping. vriendelijk personeel en ontvangst. sanitair simpel maar prima. Vanaf camping zijn mooie wandelingen te maken met onderweg gemsen, steenbokken, marmotten en schitterend uitzicht. pizzeria om de hoek is aanrader.

• juni 2024

Wij verbleven begin juni 2024 op deze prachtige camping, fantastische ligging en uitzicht, vanuit onze camper zagen wij de gemzen lopen over de weilanden en in de sneeuw. Zeer vriendelijk personeel, eenvoudige maar schone faciliteiten. Bedankt aan al het personeel en tot ziens. Tindaro en Marina

Campeggio Lo Stambecco