leuke camping, maar voor 1 nacht wordt je in een rijtje gepropt. das jammer. we betaalden 31,50. teveel voor wat ze bieden.

Labo56

Hele mooie ligging van de camping. één overnachting met camper en drie volwassenen €44,- heerlijke pizza's gegeten.

coangels

Prachtig onderhouden camping op mooie rustige locatie tussen de bergen. Makkelijk te bereiken. De camping is natuurlijk en bevat leuke details. De broers onderhouden alles met liefde. Camping is al 40 jaar van de familie. Aanrader voor tussenstop of langer.

Camping Arc en Ciel