prachtige plek met hele aardige eigenaren. we konden hier gelukkig terecht na 8 uur vol in de zon te hebben gestaan nadat onzo accu er mee ophield en anwb wel iemand stuurde maar niemand kwam heel rustiek en je kan ook lokale producten kopen. ik kan het erg aanbevelen

• oktober 2021

Ik kan het alleen maar aanraden. Leuke plaatsen en een grote weide als je zelfvoorzienend bent. Zeer goed restaurant op het plein met typisch Italiaanse gerechten. Perfect voor mensen die op zoek zijn naar rust en stilte. We komen graag nog een keer. MfG Jurgen

• augustus 2021

• oktober 2021