Zeer lieve en begripvolle uitbaters. Sinds kort goede WiFi verbinding op de camping . Zwembad is een aangename surplus. Je kan hier lekkere huiswijn kopen tegen een prima prijs. Lazise op fietsafstand

Enola3190

Mevrouw Pien, wat onaardig om dit te schrijven. U sprak mij nog aan op het terras. U heeft zonder zich vooraf via deze app te laten informeren een onterechte review geschreven.

Kijkeensdaar

Onvriendelijk ontvangst, geen WiFi op camper plekken en geen wasmachine. Zijn gelijk weer weg gegaan.

Agriturismo La Vigna