Camping Olympia

Cortina d'Ampezzo, Belluno, Veneto, Italië

de plaats is prachtig. de camping is brandschoon en de douches, toiletten en keuken zijn zeer schoon. er is een restaurant en een kleine winkel. we verbleven 4 dagen en het was € 34 per nacht.

Djudju19

heel vriendelijk personeel mooie ligging en goed te doen om te fietsen naar Cortina wel veel vaste plekken verspreid over hele camping aan water sta je mooi maar in bos vinden wij het een stuk minder prima sanitair

piasteen

de service en organisatie zijn uitstekend. toiletten en douches aanwezig. de beschikbare stroom is erg laag, ik denk niet dat deze hoger is dan 800 watt. bij grotere stroombehoeften wordt dit verhoogd tot 12 ampère. maar tegen zeer hoge kosten.

Camping Olympia