de service en organisatie zijn uitstekend. toiletten en douches aanwezig. de beschikbare stroom is erg laag, ik denk niet dat deze hoger is dan 800 watt. bij grotere stroombehoeften wordt dit verhoogd tot 12 ampère. maar tegen zeer hoge kosten.

beppe47

Prima camping, genoeg mogelijkheden voor wandelen en fietsen vanaf de camping. Stroom is een beetje weinig wat je erbij krijgt. Maar je kan 16 A vragen, moet dan wel voor betaald worden.

van-Norel

prima plek voor paar nachten. midden in de natuur. makkelijk fietsen naar Cortina en idd prima pizza.

Camping Olympia