Doppelkeks2011

prachtige camping ! we stonden aan het meer .schoon sanitair en heet water , heerlijk, prachtig zwembad en heel vriendelijk ! kan met ACSI maar zijn speciale plaatsen en niet aan meer 😜goed fietsen langs het meer . mooie dorpjes . Wij komen er al 25 jaar rond het Gardameer blijft mooi

• oktober 2022

Grote camping. Vriendelijk ontvangst. Sanitair schoon. Zwembad zag er heerlijk uit helaas geen weer om te zwemmen. Wel lekker gefietst langs het meer en iets verder. Langs het meer is wel een uitdaging, druk met fietsers en voetgangers.

• oktober 2022

Camping Delle Rose