• februari 2020

Gemakkelijke stop vanaf de snelweg. Maar helaas voor ons lijkt de parkeerplaats een plaats die jongeren vanaf 23.00 uur verzamelen op de motoren !! Lawaai was geloofwaardig. Dus om middernacht moesten we gewoon verhuizen !!

• oktober 2018

Keurige CP tussen sporthal en achteringang begraafplaats. 's Nachts rustig en goed verlicht. Water en stortplaats prima bereikbaar. Wel gieter nodig, er zit geen aansluitmogelijkheid op kraan. Supermarkt aan overzijde van de straat. Stadje goed voor een wandeling.

• februari 2020

• oktober 2018