verbleef op 16 maart, uitzonderlijke waarde voor 10 euro met stroom, waterafvoer en zoet water, met slagboomcontrole bij in- en uitgang, betalen bij vertrek. mooi gelegen en we hadden een paar biertjes in de tegenoverliggende bar (Trendy Cafe, zeer vriendelijke man serveerde ons)

Opieone

Prima overnachtingsplaats met keurig V/E voorzieningen. Rustige omgeving met camera bewaking. Ook een politiebureau in de directe omgeving. Voelt aan als zeer veilig. en de prijs inclusief stroom, water en lozen slechts €10 Echt een aanrader!

Bouwe

Prima, prijs €5 voor 12 uur, €10 voor 24 uur. Elektriciteit is bij de prijs inbegrepen.

• Piazza G. Carli

36075, Montecchio Maggiore, Italië