• september 2020

Hele grote mixparking bij bierfabriek. Veel auto’s van bezoekers. Lelijke omgeving. wij zijn doorgereden.

• augustus 2020

Grote parkeerplaats naast bierbrouwerij annex restaurant, op zaterdagavond zéér populair. Je kunt evt. onder de platanen in de schaduw parkeren. 's Nachts rustig. Er stonden veel campers waarschijnlijk omdat in Feltre de cp gesloten was ivm circus.

• augustus 2020

Het is een parkeerplaats, maar ook handig in Feltre, perfect om te slapen na een lekker biertje.

• september 2020

Parcheggio Birreria Pedavena