• april 2021

rustige, vlakke parkeergelegenheid op gemengd grind- en grasterrein, handig om te fietsen. in april was het gratis in het hoogseizoen weet ik niet

• september 2020

Als korte tussenstop voor één nacht, prima. Parkeerplaats op een gemengd parkeerterrein, geen schaduw, geen service. Muziek uit een nabijgelegen bar in de avond maar 's nachts rustig. Strand vlakbij.

• juni 2019

Oké vorige bezoekers hadden het al aangegeven, het is druk....heel druk in het weekend🙄. Wij dachten dat zondagavond wel zou meevallen. Nee dus ook tot in de avond druk (in ieder geval met strandweer) plek is verder mooi stevig gras en ruimte genoeg.

• april 2021

• september 2020