Prachtige camperplek. Enige nadeel: de dalende en opstijgende vliegtuigen. Sanitair eenvoudig en schoon. De prijs is verhoogd naar €25,00

mooie en schone rustruimte... zeer vriendelijke eigenaar, ik raad het aan

kgn

een mooie rustige nette camperplaats bij een meertje waar je heerlijk kunt zitten fijn fietsen over de oude spoorbaan naar stadje Treviso de beheerder Roberto geeft uitleg over de omgeving en is geregeld aanwezig Wel overdag laagvliegende vliegtuigen Bij vertrek een gastendoekje cadeau !

mooie en schone rustruimte... zeer vriendelijke eigenaar, ik raad het aan

Quinto Camper Resort