Min-camping Tradicije Čigoč

Kratečko, Općina Sisak, Sisak-Moslavina, Kroatië

Op zich een fijne plek, het restaurant staat vlakbij je camper en bij drukte geeft het uiteraard wat rumoer. Het restaurant zelf is prima. Sanitair basic, maar schoonmaak laat te wensen over.

erg leuke camping goed restaurant mooie plek mensen erg vriendelijk. 30 euro pn. met stroom. sanitair zo, zo.

Primowees

We bleven 2 nachten. Mooie en rustige plaats, lekker eten, mooie omgeving met wandel en fiets mogelijkheden. Voor 30 €/nacht is de accommodatie echter ondermaats vonden wij. 2 x avondeten met wijn in het restaurant kostte minder dan de staanplaats zelf.

Min-camping Tradicije Čigoč