Camp Sveti Duh

Kolan, Općina Pag, Kroatië

• juni 2024

Een hele mooie en fijne camping op het prachtige eiland Pag. Fijne onthaal, goed restaurant, winkeltje met eerste behoeften waaronder vers brood. De lucht is hier elk uur anders. En je kunt hier lekker wanden.

FloraLexa

camping in aanbouw. camperafval grijs en zwart niet aangesloten. chemietoilet geen spoelgelegenheid. Asci 25 euro + registratie+toeristenbelasting=29 pn. restaurant zondag gesloten. vuilnisbakken overvol. strand en water vol keien. lekker gezwommen

G-Dekker

wij vonden het een prima camping . Wij betaalden €19 met de actiekaart . We hadden een mooie plek, dicht bij het strand met gratis ligbedden . Het sanitair was schoon en het personeel was vriendelijk .

• juni 2024

Camp Sveti Duh