• november 2023

Bussi2018

Goede locatie, winkels en restaurants in de buurt. Boot naar Dubrovnik op 400 m afstand. Aangename eigenaresse verkoopt kaartjes. Ietwat verouderde faciliteiten, maar schoon.

sollesvan

Fijne CP, ja er zijn mooiere, maar alles is er wat je nodig hebt. dame is zeer vriendelijk. Wat die vliegen betreft, tja die zijn er maar toiletten douches etc. Wordt goed schoon gehouden. Wij betalen 35e nacht, camper 2 P en hond incl Electra.

• november 2023

• Šetalište dr. F. Tuđmana 17A