Camping Arena Stoja

Pula, Općina Pula, Istrië, Kroatië

De ligging is prachtig: aan de zee, openbaar vervoer voor de deur. de staplaatsen zijn erg oneffen en het sanitair is aan vernieuwing toe. maar toen wij er waren was men er volop mee bezig! er is zeer goede wifi op het hele terrein.

Arvie

We komen hier al 15 jaar af en toe, meestal voor 2-3 dagen. We waren onder de indruk van de goede verbinding met het openbaar vervoer en de dolfijnen. Ook de cursus is door de jaren heen enorm verbeterd. Pula is onze favoriete plek op de reis verder naar het zuiden.

• november 2023

• november 2023