• oktober 2022

waren hier op 17 okt 2022. gesloten zag er verwaarloosd uit . vertrokken naar camping eerste die tegenkwamen. zie review daar!

nicooppad

prijs 30 euro per persoon en onze 8-jarige dochter 10 euro. Een beetje hoog, maar de locatie is geweldig. Badkamers, douche en een plek om af te wassen. Elektriciteit. heel aardige dame

Vero-Cantabria

De aangegeven prijs is helemaal niet de prijs die bij de receptie wordt gevraagd. Er werd ons 20 euro per persoon gevraagd. . . we vertrokken.

• oktober 2022

Cvetkonic