mooi camperplaats voor 1 nacht weinig last van voorbij komend verkeer, goed restaurant, douche zijn netjes water mag warmer. wij hier op 1-10-2023

Schilder58

Super verblijf gehad. nette plaatsen, zeer schoon sanitair, meerdere malen per dag schoongemaakt en vriendelijk personeel. Vanaf hier met pendeldienst naar de Plitvicemeren geweest. Wasmachine en droger vrij te gebruiken. Absoluut een aanrader!

Holiday2023!

21-7'23 Wij stonden hier 1 nacht . Zeer nette camping, schoon sanitair. Goed restaurant, goede prijs kwaliteit verhouding.

Big Bear Plitvice