Autocamp Sirena

Omiš, Općina Omiš, Split-Dalmatië, Kroatië

We verbleven hier twee nachten, drie keer tijdens ons bezoek aan Kroatië, omdat het een prachtige plek is met alle benodigde faciliteiten en een uitzonderlijk uitzicht Gunstig gelegen voor een bezoek aan Split en we dachten dat de prijs redelijk was

BLquint

Prachtige plek op terras aan zee. Vriendelijke ontvangst. Net sanitair, warme douche. Heel gezellig restaurant, prima eten, live muziek, gratis borreltje. Wij betaalden 29 euro inclusief elektriciteit.

Autocamp Sirena