Kleine camping. sanitair goed . prima wifi. ‘s avonds erg veel lawaai van het restaurant.

Arvie

Wij waren er eind maart en het sanitair was toen schoon. De pizzeria ter plaatse heeft erg lekker eten en de prijs is geweldig. U kunt Zagreb gemakkelijk bereiken met de taxi, de trein of zelfs met de fiets. Vraag ernaar bij de receptie.

Taz1203

Leuke aangelegde camping, verharde, nette, plaatsen. Prima restaurant. Sanitair niet overbemeten maar wordt constant schoongemaakt, dus prima. Naar Zagreb is nog een behoorlijke afstand, rijdt wel een shuttlebus.

Camp Zagreb