• augustus 2020

zeer mooie plaats om de waterval en dorpje te bezoeken. wij stonden 2 nachten. Ja er komen jongeren 's avonds bij elkaar. Maar dit is normaal in deze landen. Je hoort ze wel maar je hebt er totaal geen last van. Heerlijk geslapen en van uit je camper Berghe af de rivier in zwemmen.

• augustus 2020

Zeer kleine parkeerplaats voor 4/5 campers. Geen service, zelfs geen kattenbak. De enige positieve noot is de nabijheid van de watervallen. Voor het centrum is het beter om fietsen te gebruiken.

• juni 2019

11 juni 2019. Correctie op mijn vorige beoordeling. Ik was wat te snel, want rond 9u kwamen de jongeren aanzetten, per auto of scooter, maar altijd met veel lawaai. Dit duurde tot stukken in se nacht., zelfs op en weekdag. Dit is dus eigenlijk geen geschikte plek om te overnachten.

• juni 2019

• Krasta iela