CPK

prachtige plaats goed gelegen proper toiletten en douche dicht bij centrum wandel en fiets mogelijkheden restaurants in de buurt. allen lopen er wat veel vreemdelingen ( denk oostblokkers of asielzoekers rond de camperplaats) geeft toch beetje onveilig gevoel..toch zeker een aanrader

kieken1966

Beste kieken1966, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling op Campercontact voor ons Camperpark in Vianden. Wij doen ons uiterste best om al onze faciliteiten schoon en goed onderhouden te houden. Vianden is een zeer veilige plaats en u hoeft zich geen zorgen te maken over criminaliteit. Met vriendelijke groeten Visit Vianden

Baspors

Beste Baspors, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten op Campercontact voor het Camperpark Vianden. Wij waarderen uw feedback. In de toekomst zullen er verbeteringen worden aangebracht aan de camping om het comfort van onze gasten te verhogen. We zullen opnieuw een speciale prijs maken voor mensen die geen elektriciteit nodig hebben. Hartelijk dank Met vriendelijke groeten Visit Vianden

Vianden Camperpark