• december 2023

we zijn hier één week geweest met de camper tussen kerst en nieuwjaar. heel vriendelijk eigenaars . mooi sanitair . naast spoorlijn maar totaal geen lawaai van . op 10 min wandelen van centrum. veel mooie wandelroutes. komen zeker nog terug.

• december 2023

Wat een mooie plek. helaas maar 1 nacht kunnen blijven vanwege reisdoel. Heel vriendelijke eigenaren. Alles perfect voor elkaar. Leuk dorpje en mooie omgeving. heerlijk geslapen. we komen zeker nog eens terug.

Camping Clervaux