Camping Bissen

Heiderscheidergrund, Diekirch, Luxemburg

• juni 2024

Maarten-en-Annet

Prachtige plek, schoon sanitair en vriendelijke medewerkers. Inderdaad een drukke weg in de buurt, maar ondanks dat ook kunnen genieten van de geluiden uit de natuur (vogeltjes en de rivier).

Corientb

weer een prachtig voorbeeld hoe waardeloos de nkc app is. op 14 sept 2023 betaalden we €27 en niet zoals vermeldt €16. camping zelf is voor mensen die moeilijk lopen niks. langgestrekt. reviews hier kloppen wel. maar veel te duur. Nog ex douchen ook nog!

• juni 2024

Camping Bissen