Camping Wies-Neu

Dillingen, Kanton Echternach, Grevenmacher, Luxemburg

Camping Wies-Neu

familiecamping direct aan de Sûre - prachtige fietspaden en wandelwegen die vanaf de camping te bereiken zijn - kanotochten - mountainbiken - speeltuin en kleinvee - restaurantjes direct naast de camping - spreken nederlands

• Rue de la Sûre 12

6350, Dillingen, Luxemburg
  • € 18,50 • 1 mrt. t/m 29 sep.

• filters.label.discount.asci

• mei 2021

De camping is heel mooi gelegen aan de Sauer en biedt eigenlijk alles wat je nodig hebt. Eigenlijk betekent: alles is redelijk rudimentair gehouden. Maar schoon, mooi en een plek om nooit te vergeten. Alleen de broodjesservice is te laat, althans in het voorseizoen na 8.30 uur ... we komen terug

Btfcleo

Familiecamping, ons kent ons. Erg druk en dicht op elkaar. Je moet over elkaars plekken lopen om bij toilietgebouw of rivier te komen. Aardige eigenaar. Nul privacy, open veld. Veel vaste staanplaatsen. Rivier is leuk, omgeving mooi. Kano, wandelen. Aardig voor een nacht maar dan snel weer weg

• juli 2020

• mei 2021

• juli 2020

merijnhuizenga

• € 18,50 • 1 mrt. t/m 29 sep.

• filters.label.discount.asci