• november 2023

prima plek om de Medina te bezoeken. bewaker rekende 50 voor dag plaats en 30 extra voor een nacht. overdag geluid van de weg maar s nachts prima kunnen slapen. Diverse campers ook snachts.

• februari 2023

Het is niet toegestaan om op deze kampeerplaats te overnachten. we werden door de politie weggejaagd en verwezen naar camping international, die bleek al vier jaar gesloten te zijn.

• februari 2023

prima plek om te staan. redelijk vlak. laten we alsjeblieft allemaal MAXIMAAL 50 dirham per nacht betalen. je verpest het voor de toekomstige bezoekers. ze vroegen ons 100/nacht. zorg er alsjeblieft voor dat de prijs laag blijft en niet hoger dan de prijs op een camping.

• november 2023

Parking Ain-Azlitan