• januari 2024

Geweldige camping Ali is zo behulpzaam en vriendelijk, alles wat je nodig hebt, probeert hij te bieden voor je verblijf daar. Basisvoorzieningen maar schoon en voldoende warm water. Toegang tot het strand aan de overkant van de weg. Beveel het ten zeerste aan.

• december 2023

Agressieve beheerder, een verschrikkelijk persoon, meneer Ali. Hoewel mijn hond oud is en zich goed gedroeg, stuurde hij ons weg. en ons daarbij zwaar beledigd. Niets om te blijven hangen als je van dieren houdt...

• december 2023

Camping Soleil Kaouki