Bruinisse, Nederland

• Krammersluis 2

4311 RS, Bruinisse, Nederland

4van 5
  • september 2022

De nacht van 9 op 10 september ‘22 stonden we met 3 campers. Alles nu heel netjes en ook de Dixie schoon en fris. Er zijn ook een aantal plekken om electrische fietsen, scootmobiels enz. op te laden.

• augustus 2022

Wat een gaaf plekje zeg. Geen afval overlast zoals eerder omschreven. Wij staan hier nu en het is een nette plaats. En waar vind je ergens anders GRATIS stroom! Deze gaan we vaker gebruik van maken. Wel benieuwd hoelang je mag staan want dat kan ik nergens vinden😄

• augustus 2022

Officieel 4 plekken maar meer mogelijk. Gratis prachtige verharde plekken in een mooie omgeving. Er worden opmerkingen gemaakt over afval. Misschien je eigen afval meenemen ipv te grote afvalzakken naast de afvalbak zetten omdat het niet past??

4van 5
  • september 2022