4 sterren omdat dit onze eerste camper ervaring was en we niet meteen naar de 5 sterren willen. De camping is heerlijk, mooie locatie en prachtige omgeving (je fiets mee is wel een pre). Aardige en behulpzame eigenaren, schone sanitair, electra en wifi op elke plek.

PeterElin

Schitterende mooie minicamping met mooie sanitaire voorzieningen en behulpzame eigenaar. Prachtig mooie fiets en wandelroutes in het Drentse landschap. Hopen hier zeker nog terug te komen

jansprong

Wat een heerlijke ‘mini’plek met superaardige en behulpzame eigenaren. Heerlijk om met de honden te wandelen. Sanitair prima en de prijs is ongelooflijk, check it out! Ik kom zeker terug!

Boerderij Minicamping Liebe