Camping Landgoed Tolhek

Anderen, Aa en Hunze, Drenthe, Nederland

• juni 2024

prachtige en ruime plaatsen! wij hadden alleen wat last van de N33 die vlakbij ligt. mooie wandel en fiets omgeving!

user270220413

Wat een prachtige locatie, zeer ruime plaatsen. Alles geweldig goed voor elkaar. Veel fiets- en wandel opties. Vriendelijke ontvangst van de beheerder.

MargréD

Wat een mooie camping! Grote plekken, tussen de sparrenbomen. Mooi en schoon sanitair. En zeer vriendelijk beheerder. Echt een aanrader.

• juni 2024

Camping Landgoed Tolhek