Parking Havenkade

Assen, Drenthe, Nederland

• juli 2024

Een prima plek voor de echte camperaars om Assen te bezoeken. Stroom aanwezig. Geen problemen

• juni 2023

Mooie grote plekken en dat is het enige positieve aan deze camperplaats. Veel zwervers, junks en ander gespuis. 14,80 euro betaald, geen stroom en geen faciliteiten. Een aanfluiting

• januari 2023

ik schaam me als camperaar en Assenaar er voor, dat de gemeente Assen voor dit stuk verpauperd industrieterrein nog geld durft te vragen. Met een beetje pech sta je in stank van de rioolzuivering en zwerven daklozen om je camper.

• juli 2024

• juni 2023