Assen, Drenthe, Nederland

Minicamping de Gouberville

Kleine camping in het dorpje Witten - entree camping gelegen aan Wittergoorn - picknicktafels - centrum 3km

• Witterhaar 12

9405 VK, Assen, Nederland
  • € 22,90 • 1 mrt. t/m 31 dec.

• maart 2022

Leuke camping, erg gezellig. Alles prima in orde. Dit was de tweede keer dat wij de camping bezochten. En er volgen er zeker meer! Dankjewel Petra en Erik voor jullie gastvrijheid.

• maart 2022

Kleine, mooie en rustige camping. Ideaal om Assen en omgeving op de fiets te verkennen. Sanitaire voorzieningen zijn schoon en in goede staat. De eigenaar is erg aardig en vriendelijk. Zeker aan te bevelen. We komen graag terug.

• maart 2022

Prachtige plek, rustig gelegen. We kwamen onaangemeld, maar gelukkig was er nog een plaats beschikbaar. Het sanitair is prima. Gastvrije en behulpzame eigenaar. Centrum van Assen is goed bereikbaar. We hebben hier met veel plezier gestaan.

jankla

• € 22,90 • 1 mrt. t/m 31 dec.