Minicamping de Gouberville

Assen, Drenthe, Nederland

Minicamping de Gouberville

Kleine camping in het dorpje Witten - entree camping gelegen aan Wittergoorn - picknicktafels - centrum 3km

• Witterhaar 12

9405 VK, Assen, Nederland
  • € 20,20 • 1 mrt. t/m 31 dec.

• april 2021

Zeer aardige uitbater. Gezellige plek, met een prachtige omgeving, lekker dicht bij Assen. Goed onderhouden en schoon sanitair. Eigen picknicktafel om lekker aan te lunchen. Aanrader!

• maart 2021

Mooie omgeving om te fietsen. Wandelen direct vanaf de camping. Sanitair was prima in orde. Aanrader!

Jestyn

Hallo Jestyn, fijn om te horen dat het verblijf goed bevallen is. en het is inderdaad heerlijk wandelen en fietsen, met 'De Gouberville ' als uitgangspunt! graag tot een andere keer. mvg Erik en Petra

• november 2020

Alle

Hallo, Een beetje verlate reactie, maar bedankt voor je reactie. We doen ons best om onze gasten zich thuis te laten voelen, ook al is de aankomst iets later. mvg Erik en Petra

• april 2021

• maart 2021

• november 2020

Alle

• € 20,20 • 1 mrt. t/m 31 dec.