Mini Camping Terhorst

Beilen, Midden-Drenthe, Drenthe, Nederland

Mini Camping Terhorst

locatie tussen akkerlanden en bosgebied, nabij het bos- en heidegebied Terhorsterzand - recreatieplas (± 60 cm diep) - centrum 2,5 km.

• Terhorst 21

9411 TR, Beilen, Nederland
  • € 14,60 • 1 apr. t/m 31 okt.

• nkc, svr

Op de site staat dan wel € 13,60 maar we moesten wel bijna € 16,00 betalen omdat we niet op de verharding stonden. Niet echt zuivere opgave. Zoiets moet je niet doen. Vooral als jezelf camperaars was.

Reactie van locatiebeheerder

Het tarief voor een camperplek is € 13,60. Wanneer je op een gewone kampeerplek staat, betaal je voor een camper hetzelfde tarief als voor een caravan.

• juli 2020

Een heerlijke camping, prachtig gelegen. Bijzonder gastvrij echtpaar die je graag terzijde wilt staan met wat dan ook, om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Top!!!! Wij komen heel graag terug.

• juli 2020

afgelopen week hier een weekje op de camping gestaan. alles is er keurig netjes en goed schoon. duidelijke regels ivm corona . Gezellige camping eigenaars echtpaar,komen regelmatig een rondje doen s.avonds om te kijken of alles oké is. Mooie fietsomgeving.

tonnieenria

Alle 13 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

Reactie van locatiebeheerder

tonnieenria

• € 14,60 • 1 apr. t/m 31 okt.

• nkc, svr