Heel mooie en gastvrije camping. Uitstekend sanitair, een mooi clubhuis en heerlijk zwembad. Al her werk wordt door vrijwilligers gedaan. Veel gasten die dit terrein vaker bezoeken. Wij komen ook weer!

• september 2020

Echt fantastisch! We komen hier zeker terug!

• augustus 2020

Prachtige camping gastvrij ontvangen mooi en schoon sanitair goed onderhouden door alle vrijwilligers ruime plaatsen wij stonden op het camperveld en een lekker zwembad.

• september 2020

Echt fantastisch! We komen hier zeker terug!

• augustus 2020

Naturistenterrein De Mierenhoop